söndag 8 februari 2015

Kläder - Clothes

Kläderna gör mannen, sägs det. Och även kvinnan har jag en känsla av. Det du har på dig signalerar saker till omvärlden. Jag vet inte vad jag säger eftersom min stil är olika från dag till dag. En dag är jag hippie och nästa dag skollärarinna. Hmmm.. Kanske ombytlig ?

Jag vill också vara glamorös !

Kramar
Anci


The clothes makes the man, I've heard. And I think also the woman. What you wear tells things to the world. I'm not sure what I'm telling. I can be a hippie one day and a schoolteacher the next day. Hmmm.... Maybe variable ?

I want to be glamorous too !

XO
Anci









2 kommentarer:

Hannis sa...

Jag är mest jeans eller hippie.
Är så humörsstyrd när det gäller kläder att jag nästan är löjlig=))

Hoppas att du har det gott på alla sätt!
Kramen Hannis

Katta sa...

Underbart att du varierar så, själv ser jag alltid likadan ut :D alltid i svart fast det gillar jag ju men stilarna skulle jag vilja variera. Kram Katta