lördag 31 januari 2015

Skört - Fragile

Skört är något som är ömtåligt. Det kan också vara något vackert. Som såpbubblor.

Jag känner mig lite ömtålig (inte så vacker) i dag under alla täcken och filtar och jag tycker ändå att det är kallt. Ja, jag tror att det är en förkylning (eller influensa) som är på besök hos mig.
Fast det har haft en god sak med sig, jag har fått vila och inspirationen flödar faktiskt. Även om jag inte orkar göra så mycket, så får jag idéer !

Kram till er !
Anci


Fragile is something delicate. It can also be something beautiful. Like soapbubbles.

I feel a bit fragile (not so beautiful) today under all the quilts and blankets I'm under. And I still think it's cold. Yes, I think that a flu or a cold is visiting me.
But it comes with something good, I been able to rest and get ideas. I'm to tired to do something but the inspiration flows !

XO
Anci




3 kommentarer:

Hannis sa...

På något konstigt sätt så är det alltid när man ligger nerbäddad som ideérna kommer=))

Så hoppas jag att du inte är sjuk nu utan att du är pigg och njuter av söndagskvällen/ Kram Hannis

Hemma på Sjuan sa...

Fin bild. Hoppas du kryar på dig! Kram Suss

a kitchen in the country sa...

Jag hoppas du mår bättre kära Anci och att alla de där härliga idéerna har stannat kvar hos dig och blir till nya spännande äventyr. :)

Tack snälla du för dina fina ord hos mig. Omtanke och värme som betyder så mycket nu när jag behöver det som allra mest. Tack för att du finns.♥

Kram