onsdag 21 januari 2015

Rosa - Pink

Jag har aldrig varit en rosa tjej, inte ens när jag var liten. Men det börjar komma så smått nu. Jag har faktiskt köpt lite kläder i rosa, det hade aldrig hänt för några år sedan.
Det kan bero på att jag gillar de milda pastellerna i den gustavianska inredningsstilen.

Kramar
Anci


I have never been a pink girl, not even when I was young. But it's starting to come now. I have actually bought some clothes in that color. It would never had happened a few years ago.
Maybe it's because I like the mild pastel in the Gustavian style.

XO
Anci





2 kommentarer:

Katta sa...

Tycker rosa är vackert för mej kommer de rosa perioderna och går genom hela livet. Men det finns nog alltid någon nyans av rosa som tilltalar mej. Kram Katta

Hannis sa...

Har inte heller varit mycket för rosa.
Men jag gillar dom dammiga färgerna som ser lite skitiga ut=))

Ha en fin fredag/ Kram Hannis