fredag 2 januari 2015

2015 !!

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter och nya utmaningar !
Vi får se vad det här året bär med sig till oss. Det känns lite pirrigt och spännande.
Och vilka spår kommer året att lämna efter sig ? Kanske lite tidigt att tänka på nu, men tanken kom när jag såg min katts spår i snön och en kruka från sommaren gav minnen.

Jag ska fundera på vad jag önskar av året 2015. Vad vill ni att det ska innehålla ?

Kram
Anci


It's a new year with new possibilities and new challenges!
We will see later on what this year have for us. It's exciting and thrilling.
And what tracks will the year leave after it ? Maybe it's a little bit early to say, but the thought came when I saw the tracks from my cat in the snow and a pot from summer gave me memories.

I will think of what I wish from the year 2015. What do you wish for ?

XO
Anci







1 kommentar:

Hannis sa...

Jag vill att det ska innehålla utveckling, motgång och medgång.
En jädrans massa skratt också=))

Vilken härlig bild med spåren i snön!
Kramen Hannis