lördag 10 maj 2014

Hitta - Find

Ibland kan man hitta nya saker i sin omgivning. Ibland kan det vara ett helt slott ! Den här gången var det Hesselby Slott som jag hittade. Jag tror inte jag har varit där någon gång trots att det ligger nära där jag bor. Dit vill jag återvända en solig dag i sommar och titta lite mer.

Är någon bra på slott i Stockholmstrakten ? Jag vill ha en idé till utflyktsmål i sommar.

Kramar
Anci


You can find new things in your own enviroment sometimes. And it can be a castle ! This time I found Hesselby Castle (pretty close to Stockholm city). I don't think I've been there earlier even though I live quite near it. I want to go back a sunny day in Summer and have another look :)

Is anybody good at castles in the proximity of Stockholm ? I want to have somewhere to visit this summer.

XO
Anci




  

1 kommentar:

Katta sa...

Fina bilder! Där har jag aldrig varit, måste kolla upp var det ligger. Jag gillar ju Kina slott och Drottningholm tex och sen finns ju några i Solna :) Kram