onsdag 12 februari 2014

Kär och glad - Happy and in love

Först vill jag berätta vad (inte vem) jag är lite kär i. Det är min lilla anka som jag har köpt av Amelie (Winck Vintage). Den är så himla söt och passar på sin nya plats. 

Jag är också glad :) Jag fick en bukett blommor på jobbet idag. Det var helt oväntat och kom från några nöjda kunder. Så lite kan göra så mycket ! Tack Jessica och Ann-Marie !!

Kramar
Anci


I want to start with telling you what (not who) I am a little bit in love with. It's my little duck that I bought from Amelie (Winck Vintage). It's a little sweetie and it looks so nice in its new place.

I'm also happy :) I've got flowers at work today. It was totally unexpected and it came from some satisfied customers. So little can do so much ! Thank you Jessica and Ann-Marie !!

XO
Anci    




6 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken jättesöt anka! Är det någon slags form eller... den verkar ha gångjärn!
Kram Anne-Marie

Hannis sa...

Men vilken fin!!
Förstår att du är kär!
Och blommor också, härligt att bli uppskattad.

Kram Hannis

Ölandsvindar sa...

Men vilken fin pippi! Den har jag inte kryssat tidigare på min långa fågellista.
Kram /Kerstin

Unknown sa...

Kramar på hjärtedagen från oss på Madeira.

Katta sa...

Fin liten anka men vad är det? alltså vad är den till för från början. Så roligt att få blommor av nöjda kunder!! Ha en fin dag, kram Katta P.S. bilderna hade jag redigerat i paint net som är ett gratisprogram D.S.

Fröken Fräken sa...

Låter som en riktigt härlig dag! Man borde nog varenda dag uppmärksamma något/någon som man är lite kär i för man blir ju även själv på gott humör av det!