söndag 7 juli 2013

Spara ? - Save ?

Går det att spara sommaren på något sätt ? Går det att spara känslan av den, minnena av den eller bara delar av sommaren ?
Jag önskar att det gick ! Tänk att kunna ta fram lite sommar mitt i vintern eller kanske tvärtom... För min del är det nästan för varmt idag.

Snäckor är sommar för mig.

Njuuuuuuuuut !!!!!

Kram
Anci



Can you save the summer in any way ? Can you save the feeling of it, the memories or just parts of it ?
I wish we could ! Just think about to have a little bit of summer in the winter or maybe the opposite... ? I think it's maybe too hot today.

The shells is summer for me.

Enjoooooy !!!!

XO
Anci


2 kommentarer:

Tina sa...

Nu kan det få stanna till lite, så det vackra vädret håller sig till min semester!

kram på dig

Hannis sa...

Det går att spara!
Brukar lägga snäckor i en burk som jag ställer fram när det är som värsta vintern!
Då får man en liten känsla av vad som ska komma=))

Kram Hannis