fredag 29 mars 2013

Glad Påsk - Happy Easter

Hej !
Jag vill önska er alla en riktigt mysig och fin påsk med soliga och lata dagar.
Jag gör det med en bild från Gamla Stan. Nu längtar jag till den dag jag kan gå utan strumpor och skor (ja, nästan i alla fall) :)

Kramar från mig
Anci


Hi,
I wanna wish you all a nice and wonderful Easter weekend with sunny and lazy days.
I do it with a picture from Gamla Stan (in Stockholm). I'm longing for the days when I can walk around with just a dress and sandels on (I think you call it Summer) :)

XO
Anci





5 kommentarer:

Hannis sa...

Detsamma till dig!
Längtar efter att få hänga bort vinterjackan. Att få värme mot huden=))

Kram Hannis

Tina sa...

Glad Påsk till dig också!

kram

Hemmalycka sa...

Detsamma till dig! Jo nu är huset sålt, känns väldigt bra och soännande.
Kram

Lilla Blanka sa...

Hej fina Anci!

Ja, nu längtar man verkligen :))
Gamla Stan, åh det är ett mysigt ställe. Det var länge sedan jag var uppe i Stockholm nu..får nog bli i sommar!

Glad Påsk vännen!
Kram
Mia

Magia da Inês sa...


¸.•°♡♡彡
Feliz Páscoa!
Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
Beijinhos de sua amiga
do Brasil.
¸.•°♡♡彡