onsdag 20 februari 2013

Ugglor - Owls

Visst är ugglorna fina ? De far runt hemma hos mig för de har inte hittat sin plats än. Jag hittade dem i en butik där jag egentligen inte hade tänkt köpa några fåglar. Men de var ju så söta att jag inte kunde låta bli :)

Jag är hemma och sjuk idag, så det blir kanske ett nytt inlägg snart... ?

Kramar till er som finns här
Anci


Don't you think that these owls are very nice ? They're flies around at my place because they haven't find their place yet. I found them in a shop where I haven't planned to get birds from. But they were so lovely I couldn't resist them :)

I'm at home and sick, so it might be a new post soon... ?

Hugs to you all that visit me
Anci






 

4 kommentarer:

Hannis sa...

Tycker dom är jättesöta!
Skulle vilja ha en uppstoppad uggla men dom är så dyra så jag får låta bli.

Kramen Hannis

Bodil sa...

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart.
Ugglorna är ju himla söta.
Ha en fin torsdag!
Kram Bodil.

Johanna Stålros sa...

Så söta- jag som älskar ugglor;) Ursöta....Kram finis

Bodil sa...

Tack så mycket för din kommentar om golvet.
Ha en fin helg!
Kram Bodil.