tisdag 14 augusti 2012

Semester - Vacation

Jaha, nu är jag tillbaka i verkligheten igen... Jag har haft några fantastiska dagar hos en underbar vän i Blekinge. Det gjorde mig gott och jag har både många bilder och minnen därifrån.
Nu ser jag fram emot en händelserik höst ! Vi får se vad det blir, men det är nu det ska hända :)

Kramar till er !
Anci

Well, I'm back in reality again... I have had some fantastic days with a wonderful friend in Blekinge (in the south of Sweden). That was good for me and I have both many photos and memories from this trip.
Now, I look forward to an eventful autumn ! We will see what that can be, but it's now it will happen :)

XO
Anci




5 kommentarer:

Tina sa...

Så härligt det ser ut!
Nu kommer ju sol o värme lagom till jobbstart men det gör intet, tycker jag. Allt känns bättre när det är så härligt väder!

kram

Hannis sa...

Härligt!
Jag ser också fram emot hösten.
Då myser jag på som mest=))

Kram Hannis

Unknown sa...

Vilka vackra bilder från Sveriges trädgård! Förstår att du haft underbara, avkopplande dagar hos din vän.

Hösten är för mig den bästa årstiden, bara inte vintern kom därefter!

Kramar Anne-Marie

Olga sa...

Back in reality is a good thing :)
Great shots!!

Katta sa...

Förstår att du haft det härligt där det ser jättevackert och mysigt ut. Kram Katta