fredag 13 juli 2012

Siluetter - Silhouettes

Det här är något nytt som jag har gjort. Ett par siluetter ! Det var roligt att göra och tog inte så lång tid. Jag verkar faktiskt vara bättre på snabba saker än på såna som tar tid att göra. Är det möjligen tålamod som saknas ?? :) Jag vill gärna lära mig mer om siluetter för jag tycker att de är ganska så fina. Jag har faktiskt hunnit göra en sak till, men det får ni se en annan gång !

Semester om tre veckor ! Jippi !!!

Kram
Anci

This is something new that I've done. Two silhouettes ! It was fun and it took about one hour to do. I do believe that I'm better at small things done fast than big things that takes many hours to do. Can that be so because of my lack of patience ? :) I would like to learn more about silhouettes because I think that they're quite nice. I've done something more but I will show that later.

My next vacation is in 3 weeks ! Yippie !!

XO
Anci














2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så snyggt! Och du vad kul att du gillar mina foton, ny kamera så jag kan ju inte riktigt men det blir nog bättre och bättre;) Kramar

Ölandsvindar sa...

Vad kul! Jag kan se fortsättningen. En revisor framför ett bokföringsblad, en lärare framför ett diffust klasskort osv
Kram
Kerstin