fredag 6 juli 2012

Ett dukat bord -A set table

En sak som jag verkligen gillar med sommaren är att man kan sitta ute och äta. Vid ett dukat bord eller som en pick-nick på gräsmattan. Då känns det sommar ända ut i tårna :)

Jag kan duka med de fina papperstallrikarna som jag köpte på Slottsboden och med de underbara besticken som jag köpte av Ingrid (Atmosphere). Då kan jag bjuda fina gäster. Vill ni komma ??

Ha en skön helg, kära vänner !

Kram
Anci

A thing that I really like about summer is that you can sit outside when you eat. By a set table or a pic-nic on the grass. It feels like summer all the way to your toes :)

I can use the beautiful paperplates I bought at Slottboden and my lovely cutlery from Ingrid (Atmosphere). Then I can invite important guests. Do you want to come ?

Have a wonderful weekend, my dear friends !

XO
Anci





3 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Visst är det härligt! Vi hade en tropisk kväll i går och vaknade till ett regnskogsliknande klimat idag. Trevlig helg!
Kerstin

Millas hem sa...

Ja, jag håller med! Det är så mysigt att äta ute. På något sätt smakar maten också bättre
utomhus!=)

Ha det gott!

Kram Camilla

Unknown sa...

Ja tack, jag kommer gärna och tar med mig blåbärsmuffins.
Aldrig har det väl varit så mycket blåbär runt stugknuten. Synd att jag är så lat, men kanske gillar de spanska rackarna bären och då slipper jag snart det dåliga samvetet.
Kramar Anne-Marie