lördag 31 mars 2012

Varje helg - Every weekend

Varje helg tänker jag att jag ska göra något kreativt, men verkligheten hinner ifatt mig och det blir i alla fall en hel del av det nödvändiga. Jag känner alltid att det är så mycket annat jag hade velat göra i helgen. Hur gör ni för att få tid till det roliga som också ger energi och glädje ? Några tips ??

En lördagskram till er !

Anci

Every weekend, I plan to do something creative, but reality catches up with me and it's always ends with the necessary job. I feel that there are so many other things that I would have wanted to do. How do you manage to do it ? Do the things that gives energy and joy. Any tips ??

A big hug to you !

Anci



4 kommentarer:

Tina sa...

jag prioriterar, måste ha tid för det kreativa. Städning mm får isf vänta..

kram

Hannis sa...

Gör som Tina. Skiter i måsten ibland just för att jag behöver det kreativa.
Dammråttorna brukar få vänta en dag extra=))

Kram Hannis

Tidsmästarinnan sa...

Haha, jag känner igen det där - bara att blockera tvätthögen, jag stänger dörren bara!
:-D
Kram kram
Susanne

H A N N A S - F O R M sa...

Å, vad jag känner igen mig...hinner oftast bara det nödvändigaste, LÄNGTAR efter att hitta på något riktigt roligt kreativt...vet inte hur länge jag har tänkt att måla om skåp, pyssla med barnen mm mm...tror att det gäller det som Tina skriver, att strunta i alla måste och bara börja....ska jag ta till mig nu...

Ha det gott!

STOR KRAM
Hanna