söndag 22 januari 2012

Väldigt svårt... - So difficult...






...är det att välja vem som ska få min bok. Om jag hade tänkt på det innan så hade jag inte gjort det :) Men den som får boken är ... Taada !! Johanna med bloggen Njutbara Ting. Grattis ! Jag tycker att det var nytt och annorlunda. Det ska jag prova. Tack så mycket alla andra som föreslog olika saker ! Jag sparar era förslag också och tar fram vid behov :)

Så tack igen alla ni som hjälpte mig att få tillbaka inspirationen ! Ni är underbara !!

Kram
Anci

.. to choose a winner in my competition. If I had realize before how hard it would be, I haven't done it :) But the winner is.... Taadaa ! Johanna with the blog Njutbara Ting. Congrats to you ! I like the idea because it is something new and different and I want to try it. Thank you so much everyone else that comment and suggest other things. I will save them too and try it sometimes.

A BIG Thank you to all you that helped me to get my inspiration back ! You're the best !!

XO
Anci


1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Vad glad jag blir!!!!!! Tjohoo så kul. Tack fina du. Trevlig kväll. Kram