tisdag 22 november 2011

Stjärnor - Stars

Nu har julen kommit. I alla fall på stan, i skyltfönster och i tidningar. Jag försöker varje år att inte bli stressad, men det lyckas inte alltid. I år ska jag vara duktig och bli klar i god tid. Tror ni att det blir så ? Jag vet inte :)

Stjärnor är väldigt vackra och de passar till jul. Får se om jag hinner göra några innan julen ?

Kramar
Anci

Christmas is here. At least in the city, in the shopwindows and also in the magazines. I always try not to be stressed out, but I can't say that I succeed with that. I will be efficient this year and have everything ready early. Do you think that it will be like that ? I don't :)

Stars are beautiful and goes with Christmas. Maybe I will do some  ?

XX
Anci




3 kommentarer:

Tina sa...

Stjärnor kan man aldrig få för många av!

kramen

Hannis sa...

Håller med Tina!

Det är så skönt för i min familj har vi ingen julstress.
Vi byter nästan inga julklappar så det är bara maten och jag är ju så lat att jag knappt pyntar heller=))
Superskönt är det!

Kram Hannis

Elisa Day sa...

Håller med Tina, man kan aldrig få för mycket stjärnor! Första bilden på min blogg är inte från i somras tog den på söndag, det var lågvatten så man såg sanden som frysit.