söndag 6 november 2011

En liten del - A little part

Just nu är jag i skrivtagen. Mycket som kommer i min väg får text och siffror på sig. Det är så roligt att göra något som går fort att få färdigt. Jag är kanske inte den mest tålmodiga person som finns... Det finns ju större saker att ta tag i, men jag nöjer mig med de mindre för tillfället.

Kramar
Anci


I'm in a writing mood for the moment. Many of the things that comes in my way will get text and figures on them. I like doing things that can be done quickly. Maybe I'm not the most patient person in the world... There is bigger things to do, but I stay with the small ones right now.

XX
Anci  

2 kommentarer:

Hannis sa...

Jag är också i en sån period där jag vill att det ska gå fort!
Det är roligt pyssel.

Blev nyfiken på vad det är du pysslat med & skrivit på=))
Kram Hannis

Karna sa...

Koselig,liker også tall og skrift...og har flere ideer som skal prøves ut nå før jul....Kos deg!