fredag 12 augusti 2011

Helgen - The weekend




Ibland blir jag inspirerad av Ernst. Om jag hade åtta fönster, en stor tom vägg, en snickare och några plankor så skulle jag också göra ett vitrinskåp :)


Men annars så ska jag väl försöka göra en pall, en kudde och några lådor. Vi får se vad det blir....



Ha en skön helg ! Over and out !!



Kramisar

Anci



Bilden är från AXON ART http://www.axonart.se/



Sometimes I get inspired by Ernst, (He is a Swedish interior design with a TV-show and he did a thing recently) . If I had eight windows, a big empty wall, a carpenter and some wood, then I would also do a cabinet :)

But otherwise I think that it will be a stool, a cushion and some drawers. We'll see...


Have a lovely weekend ! Over and out !!


XX
Anci


The photo is from AXON ART http://www.axonart.se/









7 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Du får anmäla dig till en slöjdkurs, Anci, så klarar du dig utan snickare sedan.
Kram och trevlig helg
Kerstin

Katta sa...

Ja visst var det fint skåpet.Tycker hela huset är underbart en sån stuga skulle man ha att fly bort till för återhämtning på helgerna. Kram Katta

Lilla huset på prärien sa...

Önskar dig en riktigt härlig helg! Här skiner solen - hoppas den gör det på dig också! :)

Kram Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Hej Anci
slöjda e kulig :)
nu startar partysäsongen på nytt....
så missa inte..

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Elisa Day sa...

Ha ha förstår precis vad du menar! Jag skulle också göra ett sånt skåp om jag hade fönster, stor tom vägg och en snickare! Men en pall låter helt rätt också! :) Hoppas saker och ting börjar kännas bättre för dig! Kramar

Tina sa...

Jag har ju gjort ett men bara med två stora fönster..det var väldigt kul! Man måste ha drömmar ibland blir de verklighet!

Kram!

Hannis sa...

Snickra är kul!
Det skåpet har jag missat men just Ernst brukar bjuda på inspiration.

Vilken vacker bild!

Kram Hannis