torsdag 21 juli 2011

Som en dröm - Like a dream

Har ni sett något så vackert ? Jag har lånat bilden från Eliza Day http://elisablueday.blogspot.com/ . Jag rekommenderar er att besöka hennes blogg. Det finns mycket fint där.

Have you seen something more beautiful ? I have borrowed the photo from Eliza Day http://elisablueday.blogspot.com/ . I recommend you to visit her blog. You will find many lovely things there.



Och så har jag lekt sjörövare också :) Det kom en stor och fin båt till Stockholm som jag självklart besökte. Sådana båtar gillar jag mest. Här har visst både Marlon Brando och Johnny Depp varit. Mina sjörövardrömmar lever vidare.




Ha en fin fredag !!




Anci




And I've been a pirate too :) A big and fine (can you say so about a boat ?) boat come to Stockholm for a short visit and I was there, of course. I like that kind of boats. I think that both Marlon Brando and Johnny Depp have walked on it. My pirate dreams lives on.




Have a fantastic Friday !!




Anci
















4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anci, härligt att besöka Din blogg igen, det var ett tag sedan. Dina kommentarer hos mig är som små vackra ordgåvor. Bilden med molnen var FANTASTISK!!

Kärlek

Agneta

Tina sa...

Depp är ju lite småsnygg...
Undrar om fågeln är redigerad, det måste den väl vara. Får kolla hennes blogg, fin var den iaf.

kram

Hannis sa...

Måste också kika in där och kolla sen.

Sjörövardrömmar!
Det gillar jag=))
Ville vara sjörövardrottning när jag var liten.
Mest för klädernas skull tror jag!

Kram Hannis

Elisa Day sa...

Tack så mycket! Den där bilden betyder mycket för mig. Tänk att du fick besöka skeppet. Mina piratdrömmer lever också vidare. Många kramar