söndag 8 maj 2011

Allt jag behöver är.... - All I need is...



...kärlek och två ovala ramar :) Det är inte lätt att hitta OVALA ramar. Och det är ännu svårare att hitta ovala ramar i rätt storlek. Det är till mina nyligen inköpta porträtt. Men jag gör annat under tiden !

Många kramar

Anci




...love and two oval frames :) It's not easy to find oval frames. And it will be even harder to find them in the right size. It's for the portraits I bought recently. But I do other things in the meantime !



Lots of love

Anci









6 kommentarer:

Tina sa...

Det har du nog rätt i, har inte sett ovala ramar som jag kommer ihåg..

Kramar!

Elisa Day sa...

Det borde ju inte vara för höga krav! Men jag kan inte komma ihåg när jag senast såg en oval ram, hoppas du hittar! Kram

Hannis sa...

Jag såg ovala svarta ramar på Clas Olsson.
Vet inte om det är såna du letar efter.

Kramen

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Vad kreativ du är. Det är roligt att få utlopp för sin energi. Och jag gillar ditt nya halband! Precis min stil :)

Kram Jenny

designofluna sa...

Det är tråkigt när projekt stannar av pga att man inte hittar rätt saker till dem. Hoppas du hittar ramar i rätt storlek, kram Malin

Karna sa...

Et lite tips er vel kanskje å lete etter et ovalt speil, det finnes det kanskje flere former å velge mellom?

Så ta ut speilet for å sette inn bildet?