onsdag 30 mars 2011

Vingar - Wings


De är hittade ! Jag vill ju ha vingar, kommer ni ihåg ? Och nu har jag dem. Tack för tips om butik :)

Om jag kunde flyga med dem skulle jag ta en tur hit och dit i världen. Men eftersom jag inte är så flygvan så skulle jag hålla mig till Sverige först.


Teckningarna jag har gjort kan inte visas än. Då skulle jag skämmas. Det behövs mer övning innan de är visningsbara. Men kul är det !


Många kramar

Anci


I've found them ! I want to have wings, do you remember ? And I have them now. Thanks for tips about shops :)

If I could fly with them, I'd take a flight over the world. But with so little practice that I have, it might be just in Sweden first.


The drawings I've done can't be shown yet, then I would be ashamed. I need to improve first. But I like it !

Many hugs

Anci

4 kommentarer:

Tina sa...

Jättefina, inte ska du skämmas över vad du tecknat. Säger jag som kluddar på allt...vi är alltid så kritiska till allt vi själva gör, eller hur?!

KRAAM

Unknown sa...

Anci!
När du inte övningsflyger är vingarna bara till lyst, eller ingår de i någon installation?
Vackra är de och precis den modell man fantiserar om att änglarna är begåvade med.
Kramar från Anne-Marie

Karna sa...

Så bra at du fant vingene som du lette etter...så ut som de var veldig fine også...ha en fin helg!

Charlotta sa...

Grattis! Alla borde kopa sig ett par vingar tycker jag.

Jatte fina.

Kram

Charlotta