tisdag 22 mars 2011

Vill ha - Want


Jag vill ha fler knappar för jag har sett hur fint man kan göra med knappar. Det är några bloggar som jag fått inspiration ifrån. Fast jag har glömt var. Men vackert var det ! Nu blir det, för min del, projekt i mindre skala för att det ska ha en chans att bli klart inom rimlig framtid...

En annan sak som jag skulle vilja ha är änglavingar. De ska helst vara ganska stora. Har någon en aning om var jag kan hitta dem ??

Puss & kram
Anci


I want to have more buttons because I've seen what lovely things you can do with them. I saw that at some blogs but I don't remember where. Anyway, it was so nice ! It will be projects on a smaller scale or me now, then it might be finished sooner :)

I also want something else and that's angelwings, preferably quite big. Does someone know where I can find them ?

XO
Anci

10 kommentarer:

Loppe sa...

Hej goa Anci

Uh hvor spændende hvad du gør med knapperne...

Jeg har masser af knapper men så lidt tid...

Englevinger - måske hos Frøken Anker ( se min blogg )

Ha det så bra

Kram
Loppe

Hannis sa...

Hello!
Mmm, knappar är fint!
Det har jag sparat efter mormors utrensning.

Jag köpte mina änglavingar på panduro.
Dom jag använde vid änglafotograferingen om du kommer ihåg.
Dom är ganska stora.

Kram Hannis

Unknown sa...

Anci!
OK, tredje lådan uppifrån i hurtsen i min syhörna, var så god!
Titta också på pombomarela.blogspot.com under hårnålar bl a.
Kramar Anne-Marie

Ölandsvindar sa...

LÄste för ett tag sedan om roliga armband som man kunde göra och garnera med knappar. Dagen efter stod jag i Röda Korsets butik och då kom en tjej och köpte alla knappar som fanns där. Undrar just om hon läst samma tidning.
Kram till dig
Kerstin

Unknown sa...

Anci!

pombamarela.blogspot.com skall det vara!
Lycka till, Anne-Marie

Karna sa...

Du får bare begynne å klippe knapper fra gamle skjorter og jakker som skal kastes, så fylles nok krukken ganske raskt vil jeg tor....Englevinger hadde de masse av hos Kremmerhuset til jul, de kan sikkert hjelpe deg vil jeg tro...God helg!

malin sa...

hej anci! jag är lärare i my spirit yoga. "helhetsyoga", där man får med sig redskap och verktyg så att man kan fortsätta att praktisera yoga utanför mattan, i livet. yogar du själv? tack för alla fina ord. fiiiint med knappar! kram, malin

Elisa Day sa...

Hoppas du hittar fler knappar!
Tror jag sett att Panduro har änglavingar. Kram

Anonym sa...

hej i fina lördagssolen!
Änglavingar finns i många nätbutiker med lantlig inredning; har du kollat nordljus.net?

Kram p.

Charlotta Ward sa...

Hej hej hello - Skriver in English as my keyboard doesn't really do Swedish characters.. :)

Buttons and angel wings - this is why I love the blog world. We can talk about these things without anyone frowning..!

If you were in Sydney I'd know exactly where to get beautiful big feather wings that look amazing on the back of a chair, as they do on the back of a 'young fairy'..

Happy hunting.

Kram

Charlotta x