lördag 4 december 2010

Antingen eller - Either one



Tack för alla boktips ! Det är flera av böckerna som ni föreslår som jag vill läsa.

Idag vill jag verkligen skriva ett inlägg, men jag vet inte vilka bilder jag ska ha. Vet inte om jag ska visa något vintrigt för att det är snöigt och kallt nu. Eller om jag ska visa en bild som får mig att tänka på sommaren. Det får bli antingen eller. Eller båda !

Mina planer för helgen är julklappsinköp, lussebullsbakning och fotografering.
Ha en kul helg och gör många trevliga saker !
Kramar
Anci


Thank you for the books that you have recommended me. It's several books of them that I wanna read.
I really want to do a post today, but I have so few pictures. I don't know if I shall have a picture that is wintry because it's cold and snowy now. Or shall I take a picture that makes me think of the summer. Which one ? Maybe both !

My plans for the weekend is to buy some presents for Christmas and bake saffron buns (Swedish tradition). And of course take some photos.
Have a fun weekend and do lots of nice things !
xo
Anci

8 kommentarer:

Tessie sa...

Jag tycker att det var bra att du valde båda bilderna! :)
Jag menar varför välja när man inte måste.

Ha en härlig helg med massor med jul mys!

Kram

Loppe sa...

Vil bare ønske en herlig søndag !!
Kram
Loppe

Anonym sa...

Jag såg P. Coehlo (stavas det så tro) bland Dina böcker.... och ja ja ja, jag älskar hans sinnliga och underbara sätt att förmedla energi. Du måste läsa 'Munken som sålde sin Ferrari' av Robin Sharma (gav den i julklapp till min rike fd make i julklapp förra året, och han har andra bilar än vad denna skånska har... om man säger så).....

Att läsa denna bok känns som "plötsligt så händer det"... Den rör vid ens inre som inga andra ord gjort förut..... på svårflirtade mig alltså. Hade detta varit en religion, vilket det på sätt och vis är, så hade jag gått med direkt i klubben. Jag är frälst rätt och slätt. Egentligen är det han skriver inget nytt, mest sunt bondförnuft kryddat med lite österländsk mystik. Ja va fan Anci.... inget velande nu, köp den!

Love

Agneta

Ps. Santa Claus has the right idea. Visit people once a year.......Victor Borge... Ds.

Splendid Willow sa...

Hej Anci, jag har bott i USA i 15 år och aldrig lyckats med mina lussebullar. Dom blir bara torra och ledsna! Hoppas att dina blev bättre. Och jag hoppas verkligen att din son är på fötterna igen.

Kramar till er båda.

ox, Mon

Sjabbig men chic sa...

Blir bra med båda Anci! Varför välja om man kan slippa:)

Kramis Lisa

Loppe sa...

Så du min give away ?
Lexington ,;o)

Kram
Loppe

Unknown sa...

Ha! I never thought how much snow looks like sand! Lovely! XX!

Hemmalycka sa...

TACK söta Anci!
Kram Åsa