torsdag 4 november 2010

Underbart ! - Lovely !


Mitt fynd som jag berättade om förrut är detta vackra smycke. Jag har köpt det av Mia med bloggen Lilla Blanka http://lillablanka.blogspot.com/ Hon har en underbar blogg och en webbutik väl värd ett besök. Det bästa med det fina och gamla smycket är att det går att öppna. Jag kan byta porträtt eller vad jag nu vill ha i den. Det känns 1700-tal för mig.

I mitt nästa inlägg ska jag också visa ett smycke som betyder väldigt mycket för mig. Den finns en historia bakom det.

Puss, kram & jam
Anci


The bargain I told you about in an earlier post is this wonderful jewelry. I have bought it from Mia with the blog called Lilla Blanka http://lillablanka.blogspot.com/ She has a wonderful blog and a webshop well worth a visit. The best thing with the jewelry is that you can open it. I can change the portrait or what I want to have inside. It has a feeling of the 18th century to me.

In my next post I wanna show you another jewelry that means a lot to me. It has a history.

Kisses, hugs and some meow
Anci

13 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra att du uppskattade kommentaren :)

Ja sockerlådan med kompassen är fin. Håller på med ett runt bord just nu och gör en kompassros mitt uppe på bordet får se hur det blir!!

Ha en bra helg du med!!

Kram Caroline

Anonym sa...

Kanske ett porträtt av undertecknad passar fint i smycket att beskåda understundom.

/Petter/

Katta sa...

Vilket vackert smycke. Visste inte att hon startat webbutik. Junkstyleboken du skrev om i förra inlägget är en av mina absoluta favoritböcker i inredningsväg. Ha en fin helg, kram Katta

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Så vackert smycke!
ha en bra helg!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Underbart smycke! Mia säljer så mycket fint, jag har köpt en pall av henne. Roligt att du är med i utlottningen.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Jennyshemochharmoni sa...

Vilket fint fynd du gjort! Tack för tipset, där måste jag titta in. Tack för din söta kommentar hos mig, goa du! :) Ha en underbar söndag! KRAM

Elisabeth - anyhow.se sa...

Finheter - verkligen!!!

Splendid Willow sa...

You scored!

Det aer alltid saa roligt att glaedjas och inspireras oever andras lycka och fina fynd!

Happy new week to you!

Kram fraan Seattle,

Mon

Karna sa...

Nydelig...kjempe vakkert....

Kerry sa...

Hi Anci, that is a really beautiful necklace. It looks like an heirloom :)

Ann-Catrin sa...

Oj så vackert Anci... det där kommer du aldrig tröttna på..

Vilket fint köp
kram
A-C

Hemmalycka sa...

Ett väldigt vackert smycke, kul att det kan förändras.
Kram på dig
Åsa

Tessie sa...

Fantastiskt fint smycke! Håller med det känns väldigt 1700-tal :-)
Spännande att få se och höra om det andra smycket.

Ha en härlig tisdag!

Kram Torparfrun