söndag 10 oktober 2010

Mitt hem... - My home...


... i alla fall i mina drömmar. På en promenad i närheten där jag bor hittade jag detta underbara hus. Jag kan precis se framför mig hur jag skulle möblera det och vilka gardiner jag skulle ha. Stolarna, borden och sängen har jag redan valt i mina tankar. Nu tror jag ju inte att huset kommer att bli till salu, men drömma får man ju !!


Många varma kramar

Anci


... at least in my dreams. I went for a walk in my neighbourhood and look what I found. I can see exactly how I will furnish it and what kind of curtains I will have. The chairs, the tables and the bed is already choosen in my mind. I don't think that the house will be for sale, but you can always dream !!


xo

Anci


7 kommentarer:

Hannis sa...

Det är ju tur att man faktiskt får drömma om stort och smått.
För det gör jag med=))
Kan också gå förbi ett hus och nästan planera hela inredningen på promenaden hem!

Kram Hannis

Sjabbig men chic sa...

Men tänk om det blir det! Till salu alltså. Superfint! Önskar dig en riktig kanonsöndag.

Kramis Lisa

Kerry sa...

I could imagine living there too Anci. Dreams are good.

Nilla Q sa...

Ser definitivt ut som ett drömhus! Jättefint!

Ha en bra tisdag!

Kram Pernilla

Elisa Day sa...

Så vackert hem! Drömma kostar inget. Hoppas du får ditt hem en vacker dag. Jag såg om filmen The holiday nyss. Jag drömmer om den engelska stugan som är med i filmen(fast i min dröm är den irländsk) Kram

Elisa Day sa...

Oj nu såg jag precis din fråga på bloggen. Så klart kan jag göra fler smycken med fyrar.

Sjabbig men chic sa...

Kikar in och önskar dig en härlig dag!

Kramis Lisa