torsdag 26 augusti 2010

Djur & annat - Animals & other things



Nu tänkte jag, för att fortsätta på djurtemat, visa fler djur. Kommer ni ihåg spindeln ?? Jag tror inte att jag har visat den här bilden förut. Den känns somrig, tycker jag.
Jag har ett projekt på gång, som ni ev kanske får se snart. Ett annat projekt står och väntar på mig och jag vill så gärna göra klart båda. Att jag inte berättar vad det är beror på att jag blir så stressad då. Då tror jag bara att ni väntar och suckar över att det tar så lång tid ;D

Vet ni vad ? Jag har anmält mig till en yogakurs nu.
Största kramen till er
Anci


I will show you one more animal, just because I have a animal theme these days. Do you remember the spider ?? I don't think that I have shown you this photo before. It looks like summer to me.
I have something going on right now, that I might possibly have on my blog soon. Another project is also waiting and I'm very keen on doing them both. The reason that I'm not telling you about it is because I would feel a bit stressed then. I can imagine you all waiting and sighing because it takes such a long time ;D

Do you know what ?? I have signed up for a yoga-course now !
A really big hug
Anci


7 kommentarer:

Anonym sa...

Anci!
Blomma och djur på samma bild, vackert blev det.
I morgon skall vi ta en tur upp i bergen och se vad skogsbränderna har ställt till med.
30 år räknar man med att det tar för växtligheten att hämta sig!
Varma kramar från Ampan

Elisa Day sa...

yoga är härligt! Har tränat i flera år men nu har jag haft ett uppehåll. Men du inspirerar mig att börja igen. Jo tack jag kommer ihåg spindeln ;) Kram
Ps. Konserten var fantastisk, huvudet är i ett moln fortfarande

Kerry sa...

That flower and bee picture is beautiful. Yoga classes will be wonderful. Thanks so much for all the lovely comments you leave me..they are wonderful :)

Anonym sa...

yoga, hemlisar, läbbiga djur & ständiga inredningsprojekt = anci

lav

agneta

Hemmalycka sa...

Härligt med Yoga!
Trevlig helg Anci
Kram Åsa

Katta sa...

Vad spännande med projektet och vad roligt med Yogan. Och du vad roligt det skulle vara med en minibloggträff. Maila gärna mej. Kram Katta
tigerlilja@live.se

Ölandsvindar sa...

Djuren är en viktig del av våra liv. I dag visar jag mina fiskar. Bra att du bestämde dig för yogan!
Kram
Kerstin