söndag 4 juli 2010

Jag är ute... - I'm outdoors...



...och bloggar ! Och vad härligt det är att få njuta av det fina och varma vädret.

I går var jag på en utflykt. Den gick till Systrars Söta i Bålsta, en bit norr om Stockholm . Det är så mysigt där . Jag åt lunch och blev väl omhändertagen :) Jag hade tyvärr inte baddräkten med för annars kunde jag ha tagit ett dopp i sjön också.
Jag fick med några saker i påsen, men det får ni kanske se en annan dag !

Hoppas att ni får en skön semestervecka eller en kort arbetsvecka

Kramar
Anci

... and writing a new post ! And it's so wonderful to be able to enjoy the beautiful and warm weather we have.

I went on a little trip yesterday. It was to Systrars Söta in Bålsta (a bit outside Stockholm). It's a very nice place. I ate my lunch there and was well cared for :) I didn't have my bathing suit with me, so I couldn't take a bath in the sea.

The bag contains a few things from Systrars Söta , but I will maybe show you that another day !
Have a gorgeous holiday week or a short week to work

XO
Anci

4 kommentarer:

Katta sa...

Vad fint det ser ut! Måste bara försöka ta mig ut till systrars i sommar med. (tack för tipset om baddräckt) Kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Låter underbart mysigt! Det ser så himla fint och somrigt ut där.

stora kramen Lisa

Ingela sa...

Hej du!

Vad mysigt det ser ut !!!
Blåste precis en vända till Kerstin på Öland och fann dig ;-)

Tänkte att det kunde vara roligt att veta något mer om mig än en siffra...

Ingela direkt från Åhus

Velvet and Linen sa...

It sounds like you had a fun trip!
Love the little hat box too :)

xo
Brooke