onsdag 7 juli 2010

En ask för min hatt - A box for my hat


Om jag hade en hatt förstås :) Men jag tycker den är så fin. Den kommer att fyllas med något, hatt eller inte. Jag har hittat den hos de söta systrarna i Bålsta och det var ett fynd både ekonomiskt och estetiskt. Jag har länge velat ha en hattask. Och nu har jag en !
Hej svejs !
Anci


If I had a hat :) But I think it looks so nice. It will be filled with something, a hat or something else. I found it at the sweet sisters place in Bålsta and it was a bargain (both economic and aesthetically). A hatbox have been on my wishinglist for a long time. And now I have one !
See you later !
Anci

11 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej där!

Har en sådan själv i samma modell, fast svart! Har dock ingen hatt jag heller!=)

Kram Camilla

Katta sa...

Attans! Hade jag vetat att systrarna hade en sån fin röd hattask till salu hade jag åkt dit före dej ;D Ursnygg är den!! Kram Katta

Loppe sa...

Jeg har to hatte men ingen hatbox
... den er super fin !

Kram
Loppe

Loppe sa...

Info :
eksamen = exam(ination),
karakter = grades ( måske er det svenske ord betyg?)

Tak for din fine kommentar hos mig
Kram
:o)

the.neo.lifestyle sa...

Yes who need a hat to buy a hatbox. I have a mountain of leather luggage and big travel cases. But i use a simple black trolly when i take the plane :-)

Greetings, David

Elisa Day sa...

Vad vacker den är! Jag är så svag för filmer/serier från början av 1900 talet eller 1800 talet. då hade dom mycket vackra hattar. Kram

Sjabbig men chic sa...

Japp, helt underbar hattask! Jag tycker att hattaskar generellt sett är väldigt tilltalande... undrar om det är något jag borde söka för...;)

Kramis Lisa

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Åh! vad den var fin!

Anonym sa...

... jag har hattar men heller ingen hattask... får nog hålla utkik efter en ;-) Snygg är den!!!

Ingela på hem liv och design

Love Your Homes sa...

God morgon,

hattaskar är riktigt skoj....ibland ger jag hattarna i til min man, det vill säga om de passar honom......

Tack, det går framåt om lite långsamt, men tydligen inget onormalt.

Nu vill Kletus ha min uppmärksamhet, dags för frukost i solen.

Må så gott,
Ia

Ölandsvindar sa...

Klart att du måste skaffa en hatt till asken. Blir du inte bjuden på något trädgårdsparty får du väl ordna ett själv. Det kan väl bli nästa punkt på listan. Att hitta en hatt i stil med asken.
Kram
Kerstin