tisdag 25 maj 2010

Lite mer - A little bit more


Jag är för tillfället både inspirerad och trött. Därför har jag inte bloggat och kommenterat så mycket på sista tiden. Inspirerad har jag blivit efter att ha tittat in i era underbara bloggar. Bilden i dag och mitt nya projekt är resultatet av den inspirationen. Jo då, nu har jag något nytt på gång, men det är ganska så litet. Om jag är riktigt duktig, så är det klart till helgen :D Men jag lovar inget....

Kram till er
Anci

At the moment I'm inspired and tired. That's why I haven't wrote so many posts or left comments lately. I'm inspired after looking at your wonderful blogs. The picture today and my new project are the result of that inspiration. And yes, I have something new in my thoughts, but it's quite small. If I work really efficient, it can be finished this weekend. But I don't promise anything...

A hug to you
Anci

8 kommentarer:

Greet Lefèvre sa...

Hi Anci,
Good to hear that you are inspired by all the blogs! Sometimes we need to take a break for a while, I know!
So good for you that now your thoughts are refreshed!
Have a wonderful, inspirational week my friend!
xx
Greet

Elisa Day sa...

Stenar och snäckor är så vackert! Ta det i din egen takt med dina härliga projekt. Kram

Flaviana sa...

Dear Anci
your photo is lovely, a very pretty project for summer!
I'm like you, I love to look for inspirations from the beautiful blogs in the blog-universe..
Thanks for your visit and for your lovely comment!
xo Flaviana

Anonym sa...

Tack för Din kommentar Anci. Detta var en underbar bild, som verkligen passar i Ditt Lighthouse-tema, mina komplimanger!!

Agneta

Systrars söta sa...

Förstår precis vad du menar, inspirerad fast Trööööött....orkar inte många knop här hemma även om jag vill pyssla med så mycket..Hoppas allt är bra..kram kat

Hannis sa...

Saker och ting blir gjorda när man orkar och har lust=))
Ser ut att kunna bli något fint av det där!

Kramen Hannis

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilket fint skrin att samla snäckor i

Anonym sa...

Tusen tack för dina kommentarer.
Härligt och somrigt med snäckor.
Ha en underbar helg!
Kram Bodil.