lördag 1 maj 2010

Att få - To be given


Att få något är underbart. Både om det är vänskap, kärlek eller inspiration. Det är också en fantastisk känsla att få ge det. Jag tror att vi är här på jorden både för att ge och få. Ursäkta om mitt inlägg kanske är flummigt och så, men jag har börjat få tillbaka min inspiration och jag vill sätta igång med nya saker ! Jag får lust bara av att se blommorna i trädgården eller vackra hem (titta t ex i nya Lantliv !) och alla fina vårkläder. Nu ska jag njuta !! Och deklarera...

Ha det underbar dag !!

Stor kram till er



To be given something is wonderful. Whether it's friendship, love or inspiration. It's also a fantastic feeling to give that. I believe that we are here on earth to both give and be given. I´m sorry if my post is a bit spaced out, but I begin to have inspiration again and I want to start with new things ! I feel inspired just by seeing the flowers in the garden or beautiful homes (you can look in the swedish magazine Lantliv !) and all the nice summer dresses. I will just enjoy now !! And do the tax return....

Have a wonderful day !!

A big hug to all of you

9 kommentarer:

Katta sa...

Härligt att din inspiration är på G! Visst är det både roligt att få och att få ge. Kram Katta

Anonym sa...

Hej igen och välkommen tillbaka med dina vackra tankar, romantiska bilder och dina träffande iakttagelser, har saknat dem!

Kramar från Ampan

Hannis sa...

Visst är det så att det betyder mycket att både få och ge.
Blir lycklig av att ge, framför allt när det handlar om känslor, empati och det själsliga.

Kul att din inspiration vaknat igen=))

Kram Hannis

myletterstoemily sa...

welcome back! we missed your lovely
photos and cheerful observations.

happy may day!

Jennyshemochharmoni sa...

Jag tycker det låter alldeles underbart! Så är det ju. Vad glad jag blir över din inspiration, den smittar! Må så gott och ha en riktigt härlig söndag. Stor KRAM

Anonym sa...

Anci, det kommer ett mejl till Dig nu!

Love Your Homes sa...

Hej Anci,

det värmer att få dina uppmuntrande ord.
Tack för omtanken.

Kram Ingela

Kerry sa...

Thank you Anci for the tip about Lantliv, but especially for the lovely comment you left on my blog. You are very kind xx

Elisa Day sa...

Vad härligt att höra att din inspiration börjar komma tillbaka! Kram