fredag 8 januari 2010

Utsmyckning - Ornamentation


Händer det ibland att ni har många idéer och saker som ni vill göra och plötsligt är de borta ? Det verkar ha hänt mig nu. Jag hade så många saker jag funderade på att göra och i dag har jag glömt allt. Antingen är det oinspiration eller så är det glömska. Vad det än är, så hoppas jag att det är övergående :)

I helgen vill jag göra en del rensning och en del pyssel. Mer planerar jag inte.

Ha en mysig fredagskväll och en skön och härlig helg !!

Kraaaaaamar


Does it often happens to you that you have many ideas and things that you wanna do and suddenly it's all gone ? I think that's happen to me now. I had so many things that I wanna do and today I have forgot about everything. It's either uninspiration or just forgetfulness. Whatever it is, I hope it's passing by :)

This weekend I wanna do some weeding out and a bit of decoration. That's my plans.

Have a cosy Friday evening and a nice and wonderful weekend !!


Huuuuugs

3 kommentarer:

Anonym sa...

goa lilla människa,

vi är alla lite förvirrade till mans och du är så skön över din självreflektion! finfin bild på dina smycken.

agneta

Hannis sa...

Själv har jag min lilla bok där jag skriver upp alla saker jag vill göra, komma i håg och ideér som dyker upp.
Om jag inte skriver ner det då är det borta...
Är nog mer förvirrad än jag vill erkänna=))

Smycken...Tycker om dom!
Det där korset är vackert.

En skön helg önskar jag dig/
Kram Hannis

Hemmalycka sa...

Jorå, det händer mig ibland särskilt om man har mycket omkring sig. Jag har inte glömt bort dig Anci, jag mailar dig snart.
Hoppas du får en skön lördagskväll.
Kram Kram
Åsa