söndag 17 januari 2010

Upphittat - Lost and found


Min idé- och inspirationsbok är klar. Nu ska jag fylla den med de idéér jag har. Bara att göra den gav mig inspiration. Så nu finns det ännu en ny sak jag vill göra. Och då behöver jag några kloka ord i lagom längd och de har jag inte hittat än.

Apropå att hitta, mina älskade änglar har hittat hem ! (Om ni undrar vad, se inlägg från 11/11-09). De låg på en plats där de var lätta att se, men där jag inte hade letat. Åh, nu kan jag göra min änglatavla också !!


Kramar till er, förstås



I've made my book for ideas and inspiration and I will fill it with the ideas I have. Just doing it gave me inspiration. So now, there is a new thing I wanna do. But then I need some wise words of the right length and I haven't find them yet.

And talking about finding, my beloved angels have found their way home ! (If you wander about that, look at post from 091111). They were at a place, easy to see, but I haven't looked there. Yes !! I can do my angelpicture now !!


And of course, hugs to you all


14 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon tjejen, tidigt uppe precis som jag. Tack för Din kommentar på mitt inlägg och jag läste om både Din inspirationsbok och Dina rymmaränglar och ler naturligtvis stort!

Agneta with lots of love

Ann-Catrin sa...

Morrn vännen
perfekt med en sån inspirationspärm.. fiffig du är..
och s¨roligt sen att den finns kvar och man kan se tillbaka i.
Som du skrev i förra inlägget det där med att lära känna sin stad.. helt rätt--s¨mycket det fnns

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt med en inspirationsbok. Vad är det för kloka ord du behöver egentligen. Alltså vet du redan vad det är eller vad de ska ha för tema eller vad är det du letar efter för ord egentligen. Hör du vad nyfiken jag blir nu.

Kram Lisa

Anonym sa...

Hejsan!
Visst är det bra och smart med inspirationspärm.
Jag har också det och en drömbok,haha.
Vad skönt att du hade en trevlig lördag.
Tack för att du alltid lämnar kommentar hos mig.
Det betyder ju så mycket.
Ha en fin söndag.
Kram Bodil.

Huset vid ån sa...

Vad bra med en inspirationsbok....Det kanske man skulle pröva! Bra ide! Önskar dig en bra start på den nya veckan! Kram Therese

gamla skolan sa...

Vilken bra idé , med en inspirationspärm . Ofta har man klart för sig , men glömmer igen ! Då kan det va bra att ta fram pärmen !Skönt att ängkarna kommit fram ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anci!

Jättefin inspirationsbok!
Det är så smart att samla idéerna i en vacker bok, det blir som inspiration i sig bara att titta på boken.

Kram
Mia

Systrars söta sa...

Hejsan, tänkte faktiskt jag skulle fixa mig en egen pärm...nu ligger det bara massa lösa blad i en plastficka..Inte bra :-)) Ha det gott...kram kat

Elin sa...

Åh vad kul att pyssla med... så härligt att samla allt i en liten bok... Jag har en som jag gjorde för många många år sedan och det är lika kul att titta i även smaken förändrats...

Många varma hälsningar
Elin

Splendid Willow sa...

Oj vad duktig du aer! Alla mina ideer ligger i en stor papperslaada! Kanske maaste taenka om! Happy week, friend! Kram Monika

Karna sa...

Super lurt med en slik bok....samle alle gode ideer og flotte bilder på et sted...

Katta sa...

Sa inte jag att de skulle dyka upp igen? ;) Änglarna alltså. Härligt med inspirations bok sån har jag med både med utklippta bilder och en annan med skisser på ideer. Ha en bra vecka, kram Katta

Huset vid ån sa...

Kikar in o Tackar för titten...Hoppas att du haft en bra helg! Här har snön vräkt ner så nu får man börja skotta igen....Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

Tessie sa...

Vilken bra idé med en idé bok att samla idéer. Tycker att det är så många gånger som man ser saker, artiklar bilder eller får en idé som man tänker att man ska komma ihåg...men det gör jag sällan.

Får komma ihåg att "planka" din "braiga" idé denna gång :-)

Kram Torparfrun