lördag 9 januari 2010

Tacksamhet - Thankfulness


Tack alla snälla gullungar som kommenterar hos mig !! Om ni bara visste hur glad jag blir :D Eller förstår ni det nu ? Jag har perioder (som ni kanske har märkt) då inget blir gjort, inga idéer ploppar upp och jag misströstar om det någonsin kommer att skapas något här. Men då finns ni ! Era bloggar inspirerar mig och ger mig hopp. Era kommentarer gör mig glad och lycklig !

Så nu vill jag bjuda er på lite cybervintersötsaker !!

Stooor kram



Thank you all sweethearts that leaves comments at my blog !! If you only know how happy you make me :D Or can you understand that now ? I have times (maybe you have noticed it) when nothing being done, none ideas comes to me and I despair of if it ever will be anything created here. But then you are here ! Your blogs inspires me and gives me hope. Your comments makes me happy and full of joy.
So because of that, I wanna give you some cyberwintercandy !!

A big hug

18 kommentarer:

myletterstoemily sa...

thankfulness is the secret of happiness. you can't stay
long in bad thoughts if you focus on the good things
and wonderful people in your life!

i am thankful to see your lovely pictures again.

our daughter is in school until april in heidelberg,
germany. do you know any german bloggers?

Sjabbig men chic sa...

Åh, tack! Vill gärna har lite sötsaker och cybergodis passar utmärkt eftersom jag har lite fetångest just nu;)

Kram Lisa

Fånga dagen sa...

Men alla har vi väl perioder då vi inte kan ta för oss någonting eller har idétorka och då menar jag verkligen alla.
Tack för att jag fick titta in hos dig och jag återkommer gärna.
Kram Lena

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anci!

Jag håller med dig, bloggarna inspirerar så, och det är underbart med alla bloggavänner man har fått.

Tack jag tar gärna en bit cybergodis, hihi, det är så fint uppdukat!

Kramar
Mia

Anonym sa...

Tackar, tackar för sötsaker, Matilda tog en också, haha.
ja, det var väldans vad ni har det kallt i Sverige.
Vi har det kallt just nu med -15 grader men det ska bli varmare igen, Solen skiner som gör att det värms lite.
Vilka vackra halsband i förra inlägget.
Hoppas du har en härlig helg.
Min mailadress är Bodilmorse@hotmail.com jag får lägga ut den på bloggen igen har glömt det.
Ha en skön söndag!
Kram Bodil

Ölandsvindar sa...

God fortsättning på dig! Inspiration dyker upp rätt vad det är så oroa dig inte.Passa på att koppla av! Rätt vad det är har du så många idéer att du inte vet hur du ska hinna med allt.Här på Öland sitter vi inne idag och tittar ut på blåsten och fåglarna som stoppar i sig det ena kilot efter det andra av dyra solrosfrön.
Kram
Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Anci. Jag tar gärna en godbit, sitter och dricker thé framför datorn nu. Så fina smycken du visade också.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Du jag tror det är presis så för oss alla. Ideerna kommer och går, man kan ju inte sprudla av dem hela tiden men när de kommer brukar man nästan koka över av dem och de är svåra att få stopp på då gäller det att ha tid att förverkliga dem med de är ju svåra att lägga i en burk och ta fram när man behöver dem. Ha en skön söndag,kram Katta

Anonym sa...

Tack men jag får inte äta sött längre. Åkte iväg med ambulans igårkväll med värsta gallstensanfallet, trodde jag skulle dö. Men nu är jag här igen och sniffar lite lätt på Ditt godis! Skall besvara Ditt mejl så snart jag hinner kära Du!

Agneta

myletterstoemily sa...

god dag! i am going to try to learn a few swedish
statements...

thank you for getting back to me about german
blogs! i will just keep looking!

blessings,
lea

Systrars söta sa...

Tackar tackar, tänk att idag har jag serverat flera varm choklad med precis såna här...fast den mindre storleken förstås..passar väl utmärkt efter en vinterpromenad :-))

Skomakartummen sa...

Mmmm... gott, tackar!
Känner igen detta med idée torka... skönt då att tassa runt på alla underbara bloggar och bli inspirerad. Kram Sari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

~~Hallojs Anci~~
ÅÅ mumsfilibabba!!! Ja mysigt så me bloggandia!
Massor av vintervita kramar
~~Mamma ♥ Millan~~

Splendid Willow sa...

Åh kära nån! Du är inte ensam. Ibland blir det bara gröt i huvudet. Men när man inte letar, så kommer ideerna plötsligt farandes. Jag säger tack för vänskapen men nej tack till sötsakerna. I år ska jag minsann hålla igen! (Sa jag verkligen det?!!). Happy week! Mon

Tidsmästarinnan sa...

Mums! det är bara sockergrisen som är här och smaskar lite!
Kram på dig och ha det gott!
Susanne

Elisabeth - anyhow.se sa...

man behöver inte hela tiden - det är t o m en styrka att sätta sig hjärna på lågvarv tycker jag, en annan dag kanske jag oxå lär mig det! ;)

Karna sa...

Har det på akkurat samme måte, går så lei...samme gamle hus, samme gamle møbler, samme gamle detaljer...men så kommer blogglysten tilbake etter en stund...er ikke helt der nå, men kanskje det kommer når våren banker på døren....

Huset vid ån sa...

Visst hamnar man i perioder då det står direkt still i huvudet...Men kikar man runt lite på alla vackra bloggar så brukar det "ploppa" upp nåt! Vilken fin blogg du har...Mycket härligt att titta på! Kram Therese