lördag 2 januari 2010

N:o 1


Nu är det dags för årets första inlägg ! Och jag hoppas att det kommer att spegla resten av året när det gäller min kreativitet. Nu ska jag nämligen visa er något som jag är klar med :O
Det är min stång som jag har målat i en blå-grå nyans och som jag har två fina tofsar på. Tanken med stången är att den ska hänga någonstans (vet inte var än) och på den ska jag antingen hänga kläder eller vackra tyger. Spännande att se vad och var det blir...

Jag har inte bestämt än vad jag ska göra nu. Jag vill gärna göra mitt tavelskåp, så brädgården kan nog vänta sig ett besök av mig :)

Hoppas att ni har det bra och myser mycket !

Kramar



It's time for the first post of the year ! And I hoping that it will reflect the rest of year when it comes to my creativity. Because I will show you something that I'm finally finished with :O It's my pole that I've painted in a bluish-grey color and that I have two beautiful tassels on. My thought with it is that it will hang somewhere (I don't know where yet) and I want to have either clothes or lovely textiles on it. It feels exciting to see where and what it will be ...

I haven't decided what I will do now. I really want to do my picture -cupboard, so I think that the lumberyard will have a visit by me :)

I hope that you have a cosy time and feeling just fine !

Hugs

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Härligt med kreativitet!! Stången kommer att bli super! Ha det gott! Varma hälsningar
Anna

Hemmalycka sa...

Hej, vad duktig du är. Ledsen att jag inte hört av mig men det har gått i ett om jag säger så. Vi kan väl träffas när vardagen kommit igång så att vi hinner prata?
Kram Åsa

lottens vita och gröna sa...

vilken stång, såååå fint det kommer att bli anci!
vill önska dig ett underbart år, hoppas vi sanrt ses igen!!!

varmkram lotten

Anonym sa...

Kära fina Anci, tack för alla goa inlägg på min blogg. Du är en varm och go tjej som förgyller min bloggvardag!

Bilden och skapelsen = pärla

Agneta

Anonym sa...

Fin stång, men vad är det vita i bakgrunden. Ser kallt ut!
Här är gräset nyklippt idag.
/Petter/

gamla skolan sa...

Vad du är kreativ ! Önskar dig en bra start på 2010 . Kramar Susanne / den gamla skolan

Sjabbig men chic sa...

Mycket fin stång måste jag säga. Det är ett kreativt år du ser fram emot med andra ord. Eller inte med andra ord egentligen för det var ju precis det du sa!

Kramis Lisa

Tessie sa...

Vilken bra idé, verkligen fin nyans på färgen!
Kul att få se sen framöver vart den hamnar och vad som hängs på den :-)

Kram Torparfrun

Anonym sa...

God fortsättning!
Vilken härlig ide, blir säkert superbra vad du än hittar på med den.
Visst längtar man efter våren....men när solen skiner och snön gnistrar vitt och vackert då kan man ha vinter lite längre....
Kram Bodil.

marianaskeramik sa...

vad spännande med kreativt år!! stången blev jättefin tycker jag
ha ett riktigt gott nytt år
marianaskeramik

Hannis sa...

Ahhh!Nu fattar jag vad tofsarna skulle vara till!
Tror att det blir ett riktigt fint arrangemang.
Coool bild dessutom.

Kram Hannis

Splendid Willow sa...

Gott nytt kaer Anci! Du aer foer rolig med din staang!! (Vem haaller foeresten i den paa bilden?). Faergen aer toppen. Alltid raett. Ska bli saa roligt att foelja dig 2010! Kram, Mon

♥ cloudberrie ♥ sa...

fniss jag funderade just på vad du hade gjort för utomhusinstallation ;)

God fortsättning!

Kram från Eva

Greet Lefèvre sa...

Anci,
I wish you a Happy New Year! I am looking forward to your posts!
A beautiful picture you showed us here!
Greet