söndag 24 januari 2010

Mässa - Exhibition










Idag har jag varit på Formex-mässan för första gången i mitt liv. Tack snälla Anna http://stylingalaanna.blogspot.com/ för att du gav mig möjligheten att få titta på mässan som jag har varit nyfiken på i några år. Nu är jag trött, omtumlad och lycklig :D Det fanns mycket att titta på och jag är nöjd med besöket. Här får ni se lite av det som fanns.

Tack för grattis-hälsningarna ! Jag blev glad av dem, förstås !!

Kramar & en önskan om en bra vecka för er alla



I've been at the Formex-exhibition in Stockholm today, for the first time in my life. Thank you so much, Anna http://stylingalaanna.blogspot.com/ for giving me the possibility to visit the exhibition that I've been curious at for some years. Now, I'm tired, dazed and happy :D There was lots of things to look at and I'm pleased with the visit. Here are just a few pictures.

Thanks for the birthday-greetings ! They makes me happy, as always !!

Hugs & a wish of a good week for you all





10 kommentarer:

Anonym sa...

Wooooow vilka underbara ljuvlingar till bilder!! Måste fråga Dig om hur många lotter Du vill ha, det blir så svårt på slutet annars!!

Agneta, with a lot of love

lottens vita och gröna sa...

oohhhhhhhhhh vilka bilder är så himlans ledsen att jag inte orkade, jaja det kommer igen jag vet! varmkram lotten

me and alice sa...

Hej Anci!
Åh så du var ut på mässan! Skulle gärna varit där jag också, men 25 mil och en massa annat kom i vägen denna gång...
En stor grattiskram till dig i efterskott!! ♥
kraam Susanne

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hjärte GRATTIS i efterskott!!!
Hoppas dagen var helmysig.

Vilken BRA idé med en egen idébok, det ska jag komma ihåg att projektera jag med.

Roligt med mässa!

KRAM från Eva

Elisabeth - anyhow.se sa...

Grattis i efterskott!!! & du - vilken GO´kompis du har!
Vi kanske var där samtidigt du & jag och dom andra!!! :)

Anonym sa...

Hejsan!
Vilka härliga bilder!
Förstår att det måste ha varit super kul och inspirerande.
Vila upp dig nu!
Ha en fin vecka!
Kram Bodil.

myletterstoemily sa...

what a wonderful exhibit...must have been lots of fun!

gamla skolan sa...

Åh ! jag skulle också så gärna velat vara där ! Stort grattis i efterskott ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Splendid Willow sa...

Stolen i läder. Jag säger bara stolen!! Cyber hug, Mon

purple area sa...

Snyggt med den slitna fåtöljen och resväskorna! (Jag har också bilder från Formex på min blogg.)