tisdag 12 januari 2010

Jag är kär - I'm in love


Jag är kär och här har jag tagit en bild i smyg på min kärlek. Det är ett skåp som finns på min arbetsplats. Det har stått där så länge jag minns och nu vet jag inte om jag vågar fråga om jag kan få köpa det. Jag är säker på att det skulle passa hemma hos mig och jag tror att det skulle klä i vitt eller grått. Ska jag våga fråga ? Med en risk att få ett nej.

Det börjar bli dags nu att köpa en bukett tulpaner och drömma lite om våren !

Puss & kram

I'm in love and I taken a photo secretly at my love. It's a closet that's at my work. It have been there for quite a long time and I don't know if I dare to ask if I can buy it. I strongly believe that it will look very nice in my home. I also think that it will fit well in white or grey. Should I dare to ask ? With a risk to get a no.

It's time now to buy some tulips and start dreaming about the spring !

XO

11 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

jaaaaaaaa våga, man måste det för att vinna!!!
underbart skåp hoppas nu inte att ni blir ett kärlekspar även hemma, fniss!!! lycka till anci!
varmkram lotten

Anonym sa...

kära anci, i frågan har du svaret!

lots of love from agneta

the.neo.lifestyle sa...

Do it, you never know in life, believe me i asked sometimes and i receive for free :-)

David

Vita drömmar och choklad sa...

Självklart ska du fråga. Kanske är det helt gratis!!
Ett nej är inte så farligt heller om det skulle hända..
Lycka till!
Kram Milla

Elisa Day sa...

Joo fråga! Skåpet kanske bara väntar på att få komma hem till dig. Kram

Katta sa...

O, men du måste ju naturlligtvis fråga!! Det absolut värsta som kan hända är ju att de säger nej och det är ju i allafall inte så fårligt och då har ju du i allafall gjort vad du kunnat. Skynda dig innan nån annan frågar bara. Kram Katta

Huset vid ån sa...

Det måste du ju fråga....Skåpet ser jättemysigt ut! Man kan inte få mer än ett nej! Fniss! Lycka till o njut av dina tulpaner! Många Kramar Therese

Millas hem sa...

Klart du ska fråga!! Var står det?! Jag frågar!! =)

Kramis

Sjabbig men chic sa...

Men fråga inte utan säg: Jag ska köpa skåpet av er, hur mycket ska ni ha?

Verkligen ett superfint skåp!

kram Lisa

Fånga dagen sa...

Inget farlïgt att fråga, man kan ju bara få ett nej. Men tänk om svaret skulle bli ja.
Ha det bra
Kram Lena

gamla skolan sa...

Jag hade frågat på en gång ! Helt underbart skåp ! Kramar Susanne / den gamla skolan