lördag 23 januari 2010

Födelsedag ! - Birthday !


I går fyllde jag år. Åh, så roligt det var ! Jag fick fina presenter, blommor, en god middag och grattishälsningar. Det är en höjdpunkt på året :) En av presenterna är lite hjälp med ett av mina projekt, så jag hoppas snart kunna visa vad det är.
Tiden går fort nu och jag känner att jag är dålig på att kommentera hos er andra. Jag ska försöka bättra mig.

Kuddarna på bilden är härligt vårliga och finns i en butik på Scheelegatan i Stockholm som heter Inspiration för alla rum. Där finns det mycket att inspireras av !

Kram till er


It was my birthday yesterday. Oh, and that was fun ! I've got lovely gifts, flowers, a tasty dinner and greetings. It's a highlight of the year :) One of the gifts is some help with one of my projects, so I hope that I can show soon what it is.
The time flies fast now and I'm so bad of leaving commets at your blogs. I will try to improve.

The cushions at the picture is nice and feels like spring. They are in a shop called Inspiration för alla rum i Stockholm. That shop have much to be inspired by !

A hug to you

13 kommentarer:

Anonym sa...

Your birthday is a special time to celebrate the gift of 'YOU' to the world (R.Bach)

Lots of love

Agneta

H A N N A S - F O R M sa...

GRATTIS i efterskott!!!

Jättefina kuddar ..ger verkligen inspiration! Tack för din hälsning!

Ha en fin helg!

KRAM
Hanna

lottens vita och gröna sa...

grattis goa goa anci!!! skall du på fomex då...så trist att vi kan mötas där, lär väl vara kvar i sängen dårå...
guuu så vackra kuddar och så smart med en inspirations bok!
gooo helg vännen, varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till dig lite i efterskott! Underbara färger på kuddarna.

Kramis Lisa

Anonym sa...

Stort Grattis i efterskott till dig.
Vad kul att du hade en underbar dag med massa fina gåvor.
Stor kram till dig.
Bodil.

Elisa Day sa...

Grattis till dig i efterskott! Perfekt att få hjälp med ett projekt som present. Kram

Hannis sa...

Jag sjunger för dig nu i efterskott!!
Grattis=))

Kram till dig/Hannis

Tessie sa...

Grattis i efterskott! Härligt att höra att du hade en bra födelsedag :-)

Här är det lungt, ingen bebis ännu. Men nu har jag avverkat formex så nu får den komma när helst den vill :-)

Kram Torparfrun

Anonym sa...

Hej söta Anci,

Oh! your bday? Du har inte ens bjudit mig, eller? Vi ska ju ut och härja på Grand och Bern's Hotel med din underbara klänning §;-(

Hoppas du har en underbar helg och så en stor grattis och bamse kram till en go tjej...

Kramar mas...

myletterstoemily sa...

grattis pa fodelsedagen! (happy birthday, in case i
messed up)

mine is tomorrow!

the pillows are beautiful, would love to have them all!

Its a house sa...

Åh stort grattis i efterskott!!!! Kul med fler som GILLAR att fylla år, annars tycker jag att många helst inte vill låtsas om att de fyller år.


Önskar dig en skön söndag!

Karolina

the.neo.lifestyle sa...

Happy Birthday Anci,

David

Splendid Willow sa...

Oh no! How could I have missed!! Happy belated birthday, girlie! I hope you were celebrated royally! xx Monika