onsdag 6 januari 2010

Fest någon ? - Party anyone ?


I brist på änglar blir jag festsugen ! När jag fyndade mina vackra mamelucker och nattlinnen med spets i somras, så köpte jag också en fin klänning. Den behöver en del lagningar, men jag känner mig fin i den. Nästan som en prinsessa. Det är kanske något för sommaren... ?
I morgon börjar mitt arbete på allvar igen och när tiden att blogga finns vet jag inte, men tillbaka kommer jag.

Håll er varma och älska varandra !!

Kram

In lack of angels I feel very much to go to a party ! When I found my beautiful pantalettes and nightgown with laces this summer, I also bought a wonderful dress. It need some repairing, but I feel beautiful in it. Almost like a princess. Maybe something for the summer.... ?
I will start to work tomorrow and when I have the time to blog, I don't know. But I will come back.

Keep warm and love each other !!

XO

16 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Hahahaha!
Här är det inte så mycket party kan jag säga.

Kramis Lisa

Chubby Chieque sa...

Älskar party dress! Gud! kan vi gå ut på Bern's och sen strosa vidare på Grand, pls?

Hmmm... jag är sugen oxå! Vet du att jag hade jobbat på båda dem hotell? Vi kan ju smyga in *wink --- jag kan se verkligen i mina tankar hur vi kommer in på Cadiér Bar--- me like!

Lyllo! Jag jobbade oavbruten ju. Fick inte ta ledig på den branschen jag jobbar med. Du vet, viktigt för bokslut och alla affärer.

Lycka till och ha en mjuk start imorgon dagen.

kramisar,
/R

Hemmalycka sa...

Vilken söt klänning, den kommer att klä dig.
Kram Åsa

Anonym sa...

Anci!
NÄR skall man få anledning att klä upp sig ordentligt?
Har en liknande röd klänning hängande här "nere", som jag nog tänkt som en lämplig nyårsblåsa men .... senast var jag trött och ruggig och iförd dunjacka vid tolvslaget, fast vi hade 17 grader plus!
Många varma nyårskramar skickar jag till dig min allra käraste "nora".
Ampan

Greet Lefèvre sa...

Anci,
I can imagine you feel pretty in that dress! So beautiful!
So instead of partying, you have to work tomorrow! Don't worry ME TOO!
Have a nice evening and dream of a party where you are dressed as a Princess!
xx
Greet

lottens vita och gröna sa...

ohhh du den var helt underbar anci, varför ska den få vänta till sommaren, kan du inte ha en olotröja i silke eller nåt under..en sån gobit är värd att brukas jämt!!!!

varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Hahahaha! Igen! Fattar du! Jag kommenterade så snabbt så att det var bara rubriken som syntes och jag tyckte att det var helt genialiskt och hur kul som helst.
Men du, klänningen är ju såklart jättefin nu när jag har sett den;)

Kram Lisa

Anonym sa...

Jasså, ledigheten är över!
Vad jobbar du med om man får vara nyfiken i en strut?
Klänningen är ju superfin den får du säkert användning för.
Ha det så bra och hoppas du hinner med bloggandet.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Klänningen är superfin, vill ha vill ha! När får man se en skymt av hur Du ser ut Anci?

Agneta

Hannis sa...

Klart att du ska använda den!
Om den dessutom bjuder på prinsesskänsla då är den perfekt!

Ha bra jobbardagar nu/
Kram Hannis

Elisabeth - anyhow.se sa...

Men du så vacker den var! Klart du ska strutta runt i den i sommar!
Lycka Till på ditt jobb!
Kyss right back! :)

Systrars söta sa...

Party vad är det :-)) Men otrooooligt söt å fin klänning har du minsann fyndat, den kommer du få mycket användning för...Ha det gott kram kat

DesignTies sa...

Thank you for visiting DesignTies :-) It's always great to "meet" new bloggers :-)

A dress that makes you feel like a beautiful princess is a wonderful thing :-) I hope you'll have many opportunities to wear it :-)

Kelly

Angel.Pearls sa...

Hej..hittade hit efter några klick i cyberrymden.Härlig blogg..Underbar klänning -så läcker färg..den 'prasslar' säkert också??!!Fest -visst, jag kommer..Ha det gott//Eva

Katta sa...

Vilken snygg klänning!! Hoppas du hinner med nåt schysst party mellan jobbandet :) Ha en bra helg, kram Katta

myletterstoemily sa...

i hope you find a nice party to wear your lovely dress.

i can't tell if it is primarily dark green with a grey hue
or the other way around....either way, beautiful!