måndag 4 januari 2010

Dröm & verklighet - Dream & reality


Nu hade jag ju bestämt mig för att mitt nästa projekt skulle bli tavlan med änglarna. Jag fick
t o m en föraning i morse om var de var. Trodde jag... De fanns ju inte där heller. Hur kan ett par änglar bara försvinna upp i det blå så där ? Och försvinna fick också min tanke om det projektet.
Det är nog pennor och penslar som jag ska använda i stället.

Ha en skön dag nu när vi går mot vår :)

Kramar till er, mina kära vänner


And now, when I had decided that my next project will be the angels in a frame. I even had a premonition this morning about where they are. I thought... They weren't there either. How can two angels just disappear in the blue like that ?? And my idea about the angels has to disappear as well.
I think it probably pens and brushes I shall use instead.

Have a lovely day now when it's spring soon :)

Hugs to you, my dear friends

7 kommentarer:

Katta sa...

Ha ha, vad kul att jag kunde roa dej med den bilden. Blev så full i skratt själv när jag kom in i rummet och fick se Yoda stå just där :D Dina änglar kanske flygit iväg för att hjälpa någon med nåt, de kommer nog tillbaka.Fin ide med stången i förra inlägget. kraam Katta

Sjabbig men chic sa...

Men nu undrar man ju vad nästa projekt är... Måla känslor kanske? Eller njäe;)

Kram Lisa

Anonym sa...

Ha, ha jag tror de spelar dig ett spratt. Änglar med humor. De dyker säkert upp när du minst anar det. Sluta leta så hittar du dem.
Ha det gott!
Kram Bodil.

Anonym sa...

Änglarna gone.... UNDERBART, se det som ett ubertecken på att de vakar över Dig o;)

Lots of love

Agneta

Elisabeth - anyhow.se sa...

Hoppas du finner dom - NU! Men du, ditt år börjar toppbra i fixarvärlden, supersnygg färg på gardinstången! :)

Anonym sa...

Anci!
Har Christina Scollin sin änglabutik kvar i Gamla Stan! Där kanske du kan finna nya änglar. Fast jag förstår att det inte blir detsamma som med de du fick av din far. Själva minnet finns ju inte i några nyköpta änglar.
Kramar från Ampan

Tessie sa...

Hos oss försvinner saker ständigt på de mest oförklarliga sätt, plötsligt är saker bara borta och går inte att finna! Frustrerande till max så jag kan så förstå din känsla inför de försvunna änglarna :-)

Kram Torparfrun