fredag 29 januari 2010

Bokstäver - Letters



Just nu är jag insnöad på bokstäver. Det är vackert med text och ord. I en av mina nya böcker har jag hittat ett vackert alfabet. Jag ska skriva något på en sak jag har. Blir ni lite nyfikna ? :) Jag ska snart visa, måste bara våga göra det...
Det blir besök i en tavel-ram butik i helgen. Nu ska mina änglar få sin plats i himlen på väggen.

Hur är er helg ? Fullt upp eller bara vila ?? Hur som helst, ha det underbart hela helgen !!

Kramar från Anci


I'm very fond of letters right now. It's so beautiful with text and words. In one of my new books, I've found a lovely alphabet. I will write something on a thing I have. Are you a little bit curious ? :) I will show you soon, just dare to do it...
It will be a visit to a picture-frameshop this weekend. My angels will have their place in heaven on the wall.

How's your weekend ? Much to do or just relaxing ?? Anyway, have it wonderful the whole weekend !!
xo
Anci




6 kommentarer:

Anonym sa...

Anci!
Ett helgtips visades just på TV. Fri entré på alla muséer. Talade just under middagen om etnografiska i Ribeira Brava. Skall undersöka om det finns några snöskor!
Mailar resultatet.
Varma kramar från Anne-Marie

Inspiration i vitt sa...

Javisst är det härligt med vackra texter, får se nu då vad du har hittat på. Kram på dig/Ingela.

Hannis sa...

Nyfiken, ja i allra högsta grad!
Text är vackert, på allt.

Helgen ska tillbringas med böcker och pyssel i ett lugnt tempo.

Hoppas att du har det mysigt/
Kram Hannis

Katta sa...

Väldigt snygg text. Idag är det bara välbehövlig vila här men i morgon ska vi ut till Tyresö och fira min svärfar och det tar ju hela dan det. Ha en bra helg, kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Japp! jag blir såklart jätte nyfiken!

kramis Lisa

Anonym sa...

Nu får Du allt visa upp Din hemlis!! Jag är precis som Du en hängiven text-älskare!

Lots of love

Agneta