fredag 25 september 2009

Steg 2 - Step 2


Hej !
Jag måste ju bara visa att det händer något här :) Jag har köpt färg !! Det låter kanske en aning knäppt att jag är glad för det, men ibland får jag aldrig något gjort och vissa saker tar flera år från tanke till färdigt resultat. Nu är ju själva arbete kvar, men ett steg på vägen är det.

Hoppas att ni får en skön helg med vila eller aktiviteter, vad ni nu vill ha.

Kramar


Hi !
I just have to show you that something is happening here :) I have bought the paint for my box !! Maybe it sounds a little bit weird, but sometimes it takes years from when I have an idea until it's finished. So I'm happy now. Of course, the work is still to be done, but it's a step on the way.

I hope that you will have a wonderful weekend with pleasure or activities, whatever you want.

Hugs

8 kommentarer:

Petra sa...

Åhh, är det till boxen? Inte alls nyfiken....

Sjabbig men chic sa...

Tänk att jag har också varit och köpt färg i dag. Till kistan som jag köpte på auktion. Det kanske är en sån dag i dag. En färgdag.

Kram lisa

Engelska Villan sa...

Jättesnygg låda! :)
Hoppas ni får en skön helg!
Hör av dig! :)
Kram Anna

Hemmalycka sa...

Spännande spännande
Kram Åsa

Anonym sa...

Good for you!!!!!
Tusen tack för din omtanke och fina ord.
De betyder mycket ska du veta.
Så en stor bamse kram till dig.
Lycka till med målandet.
Ha en trevlig helg.
Kram Bodil.

Lilla huset på prärien sa...

Jasså minsann... någonting du ska måla! Det ska bli spännande att se sen! Ha en skön helg!

Kram Jenny

Greet Lefèvre sa...

Hi Anci,

Thank you so much for the comment on my blogpost!
I wish you a very nice weekend and success with the painting!

Greet

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!!Blir spännande att se vad du ska hitta på!

HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥