onsdag 8 juli 2009

Sol & regn - Sun & rain











Vilket växlande väder vi har ! Det regnar, åskar och är solsken om vartannat. Det känns som om vi får allt i sommar.
I brist på tid och ork, så får ni se vackra blommor i dag också. Jag vill så gärna starta med mina projekt, men tiden räcker inte riktigt till. Men när jag har semester snart SKA jag bannemej börja och slutföra något.
På fredag ska jag besöka en annan bloggerska och det ser jag fram emot. Hoppas på en trevlig eftermiddag :) Jag ska berätta för er sedan.

Nu ska jag bara ta det lugnt en stund. Mmmmm


What a changing weather we have ! It's raining, it's thunder or sunshine through the days. It feels like we have it all this summer.
In lack of time and capacity, I will show you flowers today again... I really, really wanna start with my projects, but my day isn't long enough. But when I have my vacation soon, I will, shall, must start and finish at least one thing.
I will visit another blogger this friday and I'm looking forward to it. Hoping for a nice afternoon :) More about it later.

Right now I just wanna relax and enjoy. Mmmmmm

9 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Så trist väder.
Kram
Åsa

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tack såå, för din fina hälsning!!

så fina blommor så!! Spännande med bloggbesök!!

Japp vädret..det är då förunderligt!!
Kram Millan ♥
TREVLIG HELG!!!!

Velvet and Linen sa...

Gorgeous. You can show flowers this beautiful anytime you like, Anci.

xo
Brooke

Elisa Day sa...

Det är så vackert med blommor, så fortsätt att dela med dig. Kul med bloggbesök, har ni träffats tidigare? Vi har bara mulet och mulet, om det ens kunde regna så att alla stackars växter fick vatten. Kram

Gårdsromantik sa...

Härligt med stockrosor!

Kul med bloggbesök!

Kram Maud

iLLi sa...

Ja, det är samma här. - åskan...

Jag hoppas verkligen att solen och värmen kommer tillbaka, det är så underbart tycker jag!

KRAM!

Katta sa...

Ja de där väder-gudarna måste skämta med oss, helt hysteriskt väder tycker jag. Vackra blommor du visar är det stockrosor? Kram Katta

Anci sa...

Ja, det är stockrosor, har jag fått lära mig nu :) De är så fina.

Jennyshemochharmoni sa...

Önskar dig en riktigt härlig helg! Stor KRAM