tisdag 28 juli 2009

Planering - Planning








Nu i helgen var jag på ett kort besök på IKEA. Tänk, vad mycket de har ! Den här gången gick jag mest runt och tittade och planerade för ev framtida inköp. Det finns mycket som var frestande, men jag behärskade mig. Nu ska jag försöka att tänka efter först...

Jag hoppas att solen kommer att lysa på oss i morgon , tyckte att jag hörde något om soligt väder :)
Min planering för nästa vecka innehåller både arbete (japp, ska jobba lite då), men också nöje i form av målning och något att sy. Tror ni mig den här gången ???

Kramar till er, mina kära vänner !

This weekend I was at IKEA for a short visit. Can you believe how much they have there !? I was just going around, looking and planning this time, maybe there will be some purchase in the future. Many things there temped me , but I controlled myself. I will try to think before buying...

I hope that the sun will shine on us tomorrow, think I heard something about that :)

My planning for next week have both work (yes, I will work some next week) and also pleasure in shape of painting and some sewing. Do you believe me this time ???

Hugs to you, my dear friends !

4 kommentarer:

iLLi sa...

Jag skulle också behöva ett litet besök på IKEA..

KRAM på dig med!

Engelska Villan sa...

Hej Anci!
Härliga bilder från IKEA, så de har oxå vimplar nu :) Känns som att de fått det från oss i blggvärlden *fniss* :)
Nu ska jag betala räkningar :( BLÄÄÄ!
Kram Anna

lottens vita och gröna sa...

hallå, vad duktig du var som bara planerade, jag är den där som handlar på mig saker till rum som knappt är på planeringsstadie, fniss!! varmkram lotten

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vet hur svårt det är att hålla sig i skinnet och inte köpa en MASSA när man besöker IKEA. Jag planerar alltid så bra men sen blir det ändå en massa annat, ha ha.
Så det är bra att du planerar!

ha en bra dag1
Kram Bodil