tisdag 26 maj 2009

Beslut - Decision



Nu har jag bestämt mig ! Nämligen för att låta någon annan rama in den japanska bilden jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det är en tavla som jag har ärvt och som jag vill göra ett litet skåp av. Idén kommer från Brooke på bloggen Velvet & Linen. Hon visar mycket olika saker på sin blogg så där går det verkligen att få inspiration !
Den blir inte klar förrän om flera veckor, men nu är jag ett steg närmare mitt mål !

Kramar till er alla som gör mig både lycklig och glad

Now I've come up to a decision ! That is, that someone else will frame the japanese picture that I wrote about in a post for a while ago. It's a picture that I have inherit and that I wanna do a small cabinet of. The idea comes from Brooke with the blog Velvet & Linen. She shows many different things on her blog and you can really get inspired there !
It will not be finished for several weeks, but I'm a step closer to my goal !

Hugs to you all that makes me both happy and glad

1 kommentar:

Hemmalycka sa...

Vad spännande det låter, hoppas vi får resultatet här.
Kram Åsa