onsdag 1 april 2009

Rosor !


I dag är jag inspirerad av Jennys hem & harmoni. Hon visar en jättefin kopp och äggkopp med rosor. Mitt lilla bidrag till rostemat är en liten ask som jag har och som är väldigt söt :) Jag tycker mycket om rosor både på tyger, koppar och varför inte en sommarklänning.
Jag lovar att jag ska bättre mig och skriva mer inspirerade inlägg snart, men just nu känns det för svårt.

Ha en mysig och skön kväll, alla underbara bloggare


My inspiration today comes from the blog Jennys hem & harmoni. She has a wonderful teacup and egg cup with roses in one post. I have a small contribution in that theme, it's a little box that I have and it's very pretty. I like roses a lot, both on cloth, cups and why not a summerdress.
I promise that I will be better and write more inspired posts soon, but it's to much for me to do nowadays.

Have a cosy and lovely evening, all you wonderful people

6 kommentarer:

SKOGSHUSET sa...

Hej, hej och kul att du hittade till min blogg! Härliga bilder från Indien - det är livet att resa! Hoppas du får en trevlig första aprilkväll!

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Visst är det härligt med rosor! Det ger en längtan efter sommar och sol.Och nu läääängtar jag verkligen till den ...

Kram Viveka

Hemmalycka sa...

Rosor är ju så romantiska man får en känsla av att sommaren snart är här.
Kram Kram

Randi sa...

Hej, tack för din gulliga kommentar hos mig. Visst kan du låna bilder, men det förutsätter att du också länkar till min blogg.
Jag håller med dig - rosor tröttnar man aldrig på!!!
Kram Randi

Engelska Villan sa...

Hej,
jag gillar också rosor jättemycket! Vilken söt ask.
Kram Anna

Jenny sa...

söta du! tusen tack!!! :) Underbar rosask! I like :) Stor KRAM till dig!!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se