torsdag 5 mars 2009

En ny bok till


Nu har jag köpt en ny bok (faktiskt inte på bokrean). Jag har inte hunnit dit än. Men som sagt, en ny bok ! Det är alltid roligt med nya inredningsböcker, har nog lite mani på dem... Min nya bok handlar om epoker och stilar i inredningen. Först är det många bilder i boken som jag gillar och en annan bra sak är att det går att lära sig ett och annat. Jag tycker inte att jag har så mycket kunskap om inredning utan mest att det är roligt och intressant. Men nu ska jag ändra på den saken ! Här ska det läras om både regency, eklekticism och rustik country !!


I have bought myself a new book (but not on the once a year-booksale). Haven't had the time to visit it (the sale). But as I said, a new book ! It's always fun with new designbooks, think I have a mania for them.. My new book is about epochs and styles. First of all it's many pictures in the book that I like and another fine thing is that you can find knowledge in the subject. I don't have so much of it, it's more that I think it's fun and interesting. But it will be changes now, I shall learn more about different styles !!

2 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Verkar vara en trevlig bok som kan ge inspiration.
Kram Åsa

Karna sa...

Ta alltid imot gode tips om bøker, får ikke nok....

Her er det også salg på bøker, men somd eg har jeg ikke kommet meg avgårde enda...må få opp farten nå mens det enda er bøker igjen...

Ha en god helg!