tisdag 3 februari 2009

Tävling... snart


I dag måste jag tjuvstarta lite och säga att snart är det tävling här ! Jag vill fira att jag inom några dagar kommer att skriva mitt hundrade inlägg ! D v s om inte inspirationen helt har försvunnit. Alla som lämnar en kommentar till något av mina inlägg under två veckor har chans att vinna och jag hoppas att många vill vara med :)


Nu har inspirationen i alla fall delvis kommit tillbaka och i morgon vill jag visa er en idé som jag har fått från en annan blogg och som upptar mina tankar just nu.



Competition... soon


Today I have to say something a couple of days to early: I'm will have a competition here soon !The reason for that is that I wanna celebrate that I've soon shall write my 100:th post on my blog (if my inspiration haven't disappear forever). Everyone who leaves a commentar on one of my posts under 2 weeks time have a chance to win and I hope that many want take part of it.


Some of my inspiration have notherreturn and tomorrow I want to show an idea that I have found on a blog and that's on my mind right now.

2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad spännande med tävling! Hoppas du får inspiration snart. Kram

H A N N A S - F O R M sa...

Vad fiina smycken..och vad roligt att du fått lite inspiration..jag får ofta ny inspiration av tidningar, butiker, naturen, bloggar, andra människor och härliga platser..tar med papper och penna och börjar skriva och skissa.

KRAM och lycka till!
hanna