lördag 21 februari 2009

Nytta och resa



Nu vill jag ju visa er att jag faktiskt har hunnit göra en del på min fina stege. Den är inte riktigt klar, utan behöver nog en omgång till med färg.

Väskan får symbolisera att jag snart ska ut på resa. I mars har jag planerat att åka till Indien för att hälsa på min goda vän I och hennes familj. Det känns ganska spännande och nervöst för så långt hemifrån har jag aldrig varit. Jag hoppas kunna visa er många vackra, inspirerande bilder sedan jag förhoppningsvis landat säkert på svensk mark igen :)

Stor kram och ha en underbar helg !


Now it's time to show you that I have worked on my lovely ladder. It's almost finished but it might need a little more paint.

The bag will symbolize that I will soon travel into the big world. In March I've planned to go to India and visit my dear friend I and her family. It's quite exciting because I have never been that far away from home before. I hope that I can show you many lovely photos that can inspire when I hopefully have landed safe on swedish ground again :)

A big hug and I wish you all a nice weekend !

6 kommentarer:

Elisa Day sa...

Oj packar ner mig i din väska! Skulle gärna besöka Indien! Ha en bra helg Kram

Velvet and Linen sa...

What an exciting trip!
I can't wait to see your photos, Anci.
Happy weekend!

xo
Brooke

Hemmalycka sa...

Vad spännande att åka till Indien, ska bli spännande att se de bilderna.
Kram Åsa

Anonym sa...

Pirrigheten och spänningen sprider sig även till A + S.
Väskan utstrålar din charm och äventyrslystnad i dess nya finish.
Apelsinträdet blommar!
Önskar dig en fin helg Ampan

Engelska Villan sa...

Vilken fin stege du har hittat! Var ska du ha den?
Oj, spännande att åka till Indien! Ska bara du åka?
Kram Anna

AGENT 77 sa...

Tack för din kommentar,fin blogg du har..Trevlig helg!!

kram E