söndag 22 februari 2009

Mysigt


Finns det något som är mysigare än det här ? Ja, det finns det ju förstås :) Jag kan komma på en hel del, men en av sakerna som jag tycker är otroligt gulligt är en katt som har kurat ihop sig i hörnan av fåtöljen. Om jag sedan kan få sitta bredvid och klappa, så blir jag glad.

I mitt hem vill jag ha en och annan katt, några mjuka kuddar och en kreativ röra för att få rätt nivå på mysigheten.


Can you think of anything cosier than this ? Yes of course there is :) I can come up with lots of things, but one of the things I believe is incredible cosy is a cat that have huddle itself up in a corner of an armchair. If I'm allowed to sit beside and pat it, my happiness is complete.

In my home, I want to have some cats, one or two soft cushions and a creative mess if it schould be the right level of cosiness.

1 kommentar:

Michelle sa...

I love the way my cats sleep all curled in a ball like that. I also have a black and white cat; he snores when he is in a deep sleep, and we all gather round to laugh.

So cute!