torsdag 26 februari 2009

Lycka - Happiness


Det blir ett kort inlägg idag. Min arbetsdag har varit ovanligt lång, men jag måste bara tala om att jag är så glad ! Jag har vunnit i en tävling på den underbara bloggen Simple Things Small Joys. Cathy som har bloggen har varit med i en inredningstidning och hon har lottat ut några exemplar. Och jag har vunnit ett av dem ! :D


It will be a short post today. My workingday has been unusually long, but I just have to tell you that I'm so happy ! I have won in a competition at the wonderful blog Simple Things Small Joys. Cathy, who has the blog is in a magazine och she will give away some examples . And I have won one of them ! :D

5 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Grattis! Kul att vinna :)
Kram Åsa

Anonym sa...

Undrade just när nästa blogg skulle dyka upp!
Vilken tur du har, gratulerar.
Kramar från Anne-Marie

Anonym sa...

Grattis! Det var skoj. Sixten har fyllt i en tävling från Lego och jag försöker förklara att det kommer att vara jättemånga som kommer att skicka in rätt svar och att det inte är säkert att just han vinner men om man inte provar kan man ju aldrig vinna.

Engelska Villan sa...

GRATTIS!!
Hoppas du får en fin dag idag :)
Kram Anna

Lantligt i stan sa...

Grattis till vinsten!
Såg en katt på en bild i ett tidigare inlägg och blev lite full i skratt. Jag har också en katt alldeles bredvid mig i soffan som ligger precis lika hopkurad.
Ha en trevlig helg!
Kram Anki