lördag 7 februari 2009

100 !


Tjohoo ! I dag skriver jag mitt 100:de inlägg och det vill jag ju självklart fira. De som läser min blogg och lämnar en kommentar inom två veckor (till 22 februari) har chans att vinna två söta saker att dekorera sitt hem med. Hoppas att ni tycker om dem :)


I dag har jag varit ute och plaskat i snön en stor del av dagen , så det blir kanske inte någon målning i dag. Men imorgon... då ska det bli av !!


Kram


Wow ! Today I'm writing my 100:th post and that is something I definitely wanna celebrate. Those who read my blog and leaves a comment within two weeks (until 22 February) can win two sweet things to decorate your home with. I hope that you like them :)


I have been walking in the wet snow almost the whole day, so the painting has to wait one more day. But tomorrow....then I will do it !!


Hugs

2 kommentarer:

Hemmalycka sa...

GRATTIS! Vad kul att du la till mig.
Hoppas du får en trevlig kväll.
Kram Åsa

Elisa Day sa...

Grattis!